Klantenservice

1 Betaling
1.1 Hoe kan ik betalen?

Je hebt de mogelijkheid om de betaalwijze te kiezen die je het meest bevalt.

  • 1) Via Ideal.
  • 2) Via Paypal : Zie www.paypal.nl
  • Alle prijzen zijn inclusief btw. Er worden geen andere kosten in rekening gebracht dan degene die in de productenlijst genoemd worden wanneer je je aankoop gedaan hebt. Je hebt de mogelijkheid om de betaalwijze te kiezen die het best bij jou past.
  • 3) Via Bankoverschrijving: Je ontvangt per e-mail de betaalinstructies. Zodra het geld bij ons binnen is wordt uw bestelling verwerkt.
1.2 Wanneer worden mijn retouren terugbetaald?
Wanneer je een artikel aan ons retourneert, word je binnen 14 dagen terugbetaald nadat het pakket bij ons retour is aangemeld en in goede orde is ontvangen. Vooraf meld je dus in een e-mail je retour, met daarin je naam, ordernummer, product en reden van de retour. Zonder retourmelding doen wij geen terugbetaling!
2 Bestelling
2.1 Hoe lang is de levertijd?
Op voorraad bestelde artikelen worden binnen twee dagen verzonden.

Handgemaakte producten hebben een langere levertijd, ga uit van een levertijd van ongeveer 14 dagen.

Als de artikelen op voorraad zijn, worden deze doorgaans binnen 1-8 werkdagen bij je thuis bezorgd. Dit is afhankelijk van de levering van PostNL.
2.2 Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen 6,95.
2.3 Kan ik een bestelling veranderen/annuleren?
Wilt u uw bestelling veranderen of annuleren, mail dan diezelfde dag nog voor 15.30 naar ons. Bestellingen worden vaak na 16.00 verzonden. Als de bestelling verzonden is, kan deze niet meer geannuleerd worden. Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geannuleerd worden.
2.4 Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen?
Je krijgt de orderbevestiging altijd direct via e-mail nadat je je bestelling hebt geplaatst. Krijg je geen e-mail, dan zit er waarschijnlijk een fout in het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Controleer daarom je e-mailadres onder ‘Mijn account’ altijd nauwkeurig op spelfouten. Is je e-mailadres correct dan kan het ook zo zijn dat je e-mailprovider een spamfilter gebruikt die onze e-mails blokkeert.

2.5 Kan ik een artikel retourneren of ruilen?

Ja, als klant heb je altijd 14 dagen retourrecht bij ons.  U meldt uw retour aan via retour@labelsix6.nl Als je een artikel terugstuurt, stuur dan altijd de originele verpakking en eventuele merkkaartjes mee. Wanneer je iets retour zendt, kun je het beste dezelfde verpakking gebruiken waarin je de artikelen ontving. De kosten voor deze verzending zijn voor eigen rekening.  Wil je iets ruilen meldt dit dan in de retouraanmelding en de nieuwe verzendkosten zijn voor onze rekening. Vermeld hierbij altijd je ordernummer. Let op! Jij draagt de verantwoordelijkheid ervoor dat je retourzending bij ons aankomt.

2.6 Waar blijft mijn bestelling?

Heb je je bestelling na 3-7 werkdagen nog niet ontvangen, dan zou je een mededeling gekregen moeten hebben over een eventuele vertraging. Het kan zijn dat je bestelling rest genoteerd staat of alleen maar iets vertraagd is vanwege grote drukte bij de bezorgingsdienst. Heb je langer dan 10 dagen op je bestelling gewacht en niets gehoord van ons of de bezorgingsdienst, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we kunnen nakijken wat er aan de hand is!

2.7 Sturen jullie ook naar andere landen dan Nederland?
Op dit moment leveren we naast Nederland, ook aan Belgie.
3 Voorraad
3.1 Het product wat ik wil is uitverkocht, krijgen jullie deze nog?
Geen paniek, wij proberen altijd deze artikelen weer opnieuw aan te leveren. Sommige producten zijn wel bestelbaar maar op dat moment uitverkocht. Dit houdt in dat het langer duurt voordat het product binnen komt, omdat het opnieuw bij de leverancier besteld wordt.
3.2 Hoelang duurt het voordat de voorraad is aangevuld?
Hier kunnen wij helaas geen antwoord op geven. Wij proberen altijd uitverkochte producten opnieuw aan te vullen. Alleen weten we van te voren niet of dit lukt en ook niet hoelang het duurt voordat het er weer is.
3.3 Kan ik een product reserveren?
Helaas, dit kan niet. Wij proberen de producten voor iedereen beschikbaar te houden. De producten blijven maximaal zichtbaar in uw winkelwandje, daarna worden de artikelen automatisch terug in de webshop geplaatst. Wel is het mogelijk om over een uitverkocht product contact met ons op te nemen, zodat wij deze voor u kunnen bestellen. Dan bent u wel zeker van levering als dit lukt.
btt